VACATURE
Administratief Medewerker Service
16 - 20 uur
Werkendam
In overleg
MBO denkniveau
M/V

Ondersteuning serviceteam
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER SERVICE
MAN/VROUW | WERKENDAM | 16–20 UUR
Onze serviceafdeling groeit, en dat merken we elke dag! Door het toenemende aantal serviceopdrachten en de extra administratieve eisen van de ILT kunnen we wel wat versterking gebruiken. Daarom zoeken we een enthousiaste parttime administratief medewerker die ons team komt versterken.
Wat ga je doen?
Je werkzaamheden zijn afwisselend en uitdagend:
-
Telefonisch contact met klanten en collega’s
-
Bijwerken en archiveren van serviceorders
-
Voorbereiden van urenlijsten en toestellijsten
-
Ondersteuning bij administratieve voorbereidingen voor aan boord
Waar en wanneer ga je dat doen?
Je werkt bij ons op kantoor in Werkendam. Je deelt de ruimte met 8 tot 10 collega’s.
In eerste instantie werk je 16 uur per week, met de mogelijkheid om dit in de toekomst uit te breiden naar 20 uur. Beschikbaarheid op maandagochtend, woensdagmiddag en donderdagmiddag is een pré.
Wat heb je in huis?
-
Je hebt mbo werk- en/of denkniveau.
-
Je bent communicatief, nauwkeurig en georganiseerd
-
Beheersing van Nederlands, Engels én Duits
-
Ervaren met Microsoft Office
-
Affiniteit met scheepvaart, technisch inzicht en ervaring met technisch-administratief werk is een pré
Wat krijg je van ons?
-
Een marktconform salaris én goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
-
Een werkweek van 16 tot 20 uur – mooi te combineren met thuis of andere bezigheden.
-
Een goede pensioenregeling.
-
Ruimte voor doorgroeien en opleidingen.
-
Een informele werksfeer binnen een enthousiast en betrokken team.

Stap aan boord!
Vul het sollicitatieformulier in of bel met Nelleke de Waardt op 06 43 19 89 49. Je mag ook je CV direct naar werken@werkina.nl mailen. Nelleke neemt dan contact op met jou.




















